?

Log in

*Midwest Bowlers!* [entries|archive|friends|userinfo]
*Midwest Bowlers!*

[ website | *Owners Journal!* ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Chicago area bowlers - I WANT YOU! [Jan. 18th, 2005|08:48 pm]
*Midwest Bowlers!*

bowlingdiva
I've created a new community just for serious and competitive bowlers that live in Chicago and the metropolitan area! Please check it out when you get a moment.

If you'd like to join, please read the community rules before doing so.

chicago_bowlers

Thanks and I hope to see you there!
linkpost comment

hmmm [Jan. 13th, 2005|09:14 pm]
*Midwest Bowlers!*
rkbaseball31
no one ever posts on here anymore come on ppl. lets see i shot 716 in our high school holiday tourney adn got 1st and as a team we went 1081, 1199, 1148. today i shot 258, 227 in my high school meet. it was great i won both my points and we pretty much clinched first for the dac. well i'm out

lata
link1 comment|post comment

(no subject) [Jan. 11th, 2005|03:34 am]
*Midwest Bowlers!*

cowabunga_tmnt
yeah, i bowled a 729 tonight (a.k.a. monday jan 10th) in my women's league. that's a new high for me and a new high for women in the house. sweet. 255, 235, 239. marvelous!
linkpost comment

(no subject) [Nov. 29th, 2004|01:30 am]
*Midwest Bowlers!*

_trendyfcuk
Hey Guys! this is your Mod. and my new LJ! PLEASE PLEASE PLEASE..keep postin' in here! its boring now! :( boooo!!
linkpost comment

(no subject) [Nov. 16th, 2004|03:38 am]
*Midwest Bowlers!*

cowabunga_tmnt
How are people bowling?

I had an awesome bowling night... first I bowled a 697: 191, 249, 257 (could have been better, missed a couple easy spares, ARGH!!!). I also had entered the house jackpot, and I won it! $144! The house was also having their turkey shoot out where if you got a turkey you got a free drink card and were able to enter to win a turkey... and then I won that!!! I also won 2 hands of poker (the 2 high games)... so, an awesome night at the bowling alley... but work after was a pain... oh well :)
linkpost comment

(no subject) [Nov. 13th, 2004|06:15 pm]
*Midwest Bowlers!*

cowabunga_tmnt
yeah... been bowling alright, but not like i'd expected this season... friday, though, i bowled a 609 (199, 220, 190) and that's more like it.
linkpost comment

what happened to everyone [Oct. 10th, 2004|08:45 am]
*Midwest Bowlers!*
rkbaseball31
lets see. we need to start talkin again. i shot 739(236, 258, 245) on sat. this sat. i shot 761 (258,235,268) my highest sanctioned series ever. i was happy. so how is bowling going for everyone else.
linkpost comment

(no subject) [Sep. 23rd, 2004|05:11 pm]
*Midwest Bowlers!*

cowabunga_tmnt
well, bowlings going alright. bowled a 600 in the womens league on monday. how is everyone else bowling?
oh yeah and click here and be a doll for me.
linkpost comment

(no subject) [Sep. 12th, 2004|03:41 pm]
*Midwest Bowlers!*

cowabunga_tmnt
Well, I don't know if any of you remember, but a while back I posted asking if any female bowlers had bowled in a men's league. Well, Friday night was the first night of the men's leage that I joined and they were very nice. No one (at least on the team we were bowling) seemed to have a problem with me being there, in fact most of them came over and introduced themselves. My first game was fine, but then as I started partaking in the beverages it went downhill so there will be no more of that lol. Ahh well, just thought I'd let y'all know that it went fine. After the first week my average will be 179... but it'll go up for sure. women's league starting on Monday. We'll see how I do there (I usually don't bowl very well at the Monday house).
link2 comments|post comment

wow [Sep. 7th, 2004|10:24 pm]
*Midwest Bowlers!*
rkbaseball31
[mood |blankblank]
[music |none]

yall i actually learned how to bowl. 711 at camelot and 664 at rays what was i thikning. lol. no one has been writing so i decided to write something. if any of you have any tips to help me out tho i need them.

sorry i can't come to sturgis w/ yall

lata
linkpost comment

(no subject) [Sep. 2nd, 2004|11:56 pm]
*Midwest Bowlers!*

nwi_stud_bowler
*DUDE I STARTED BOWLIN' on Saturdays already! woo hoo! AND i got interviewed earlier for the newspaper next week!! cuz i got 7th in IYSBT..lol..I SUCK! but i was the only girl from the area to qualify n since i have the highest average in NWI..IMA STUD! :) YAY!!

i CANT WAIT FOR STURGIS..Also..whos goin' to TKO!

i cant wait for saturday either!! PARTAY!! :)
link5 comments|post comment

WOW!! [Sep. 2nd, 2004|11:12 pm]
*Midwest Bowlers!*

xoxoreokissxox
[mood |hyperhyper]

omg this is BORING guys!! come on now we need some more garbage to talk about...how come we can always find things to talk about on the message board but not on here...come on now!! so im really excited bout comin up thurrr for the next iysbt thingy...yay! i love comin to see all u wonderful ppl!! i sooo cant wait to see some of ya this weekend!! yippy skippy...1 more day sorta!! well i was really hyper w/ nuthin to do so i thought id write sumthin pointless n try n get sumthin goin on here! LoL luv ya all!!
*Brittany Michelle*
linkpost comment

sooooo....?! [Sep. 2nd, 2004|10:56 pm]
*Midwest Bowlers!*

xooreosnpbxo738
[mood |giddygiddy]
[music |Nada...esta(con accento sobre la a) "quiet" cuando estudio!]

Ok...since noone else is posting anything...I'll just do some random stuff! Has everyone started saturday morning leagues? I did this past saturday at Vigo...but we don't bowl this week, not sure why tho. Who is plannin' on bowlin' in the IYSBT? Besides Britt, Rach and Chicaaaaago....I know you chicks are comin', but if there is anyone else...let us know so that we can meet some new people! WoO hOo! I loooooove meetin' new people and I know Miss Kym does too! Can't wait til this saturday! Its gonna be bunches o fun! Anyways...if anyone wants to ask anything go ahead don't be shy...we need to find somethin' to talk about on this thingy ma bobby! lol! well I'm gonna go finish studyin for my AP US History quizzola! lol! talk to y'all later! xoxo!
link2 comments|post comment

what bout me?? [Aug. 29th, 2004|03:16 pm]
*Midwest Bowlers!*
rkbaseball31
[music |none]

lol... i'm robbie from nwi. i love to bowl. i bowl in 2 leagues round here. one at camelot adn one at rays. my high game is 285. kinda funny. my high series is 728 b/c i am a choke artist. i bowl for portage high school. i am a senior finally. my sophomore year i actually made it out of sectionals for individuals and my team went to semi-state but i am not gonna elaborate any farther on that subject. well thast bout all i know what to say. oh there are a lot of hott bowlers that are in this community. lol. lata people
link1 comment|post comment

Now me! [Aug. 27th, 2004|11:31 pm]
*Midwest Bowlers!*

xooreosnpbxo738
[mood |tiredtired]
[music |Watchin' the Olympics!]

Woo Hoo! I'm Kara Bunting! I'm 16 and I live in Terre Haute,IN...I got to Terre Haute South with "the BG" and bowl on out Scratch HS team and our stupid HS Handicap league thingy! I also bowl in a Thursday league at THBC with Jared & CJ, and Saturday mornings at Vigo with Jared, CJ, Matt, and Danielle...not that any of you really know them tho! I was second in the state for HS average last year with a 212...and my high average this summer was 206! My high game is 300 and my high series is 749...I have only had 9 700's and 1 300! I love bowlin' in TKO's and the IYSBT events...they are so awesome! I love all my awesome friends that I have made through bowling...Chris I love you and miss you...hope to see you soon, and I hope your havin' fun down there! But anyone who ever wants to talk...y'all know that I'm here...my AOL s/n is BraveBabe720...so just pop-up and say hey and I guarantee I will say somethin' back! I get to start my Saturday morning league at Vigo tomorrow at 9...then I gotta work from 11-7 at JCPenney...cuz I finally gotta job like 3 weeks ago! LoL! To Chicaaaago...I miss ya girl...we are gonna hafta get together with all of our people and partay! WoO hOo! I miss everyone! See y'all sooN!
~*KB*~
link8 comments|post comment

*well now its my turn* [Aug. 27th, 2004|10:42 pm]
*Midwest Bowlers!*

nwi_stud_bowler
Well..im kym..i live in portage indiana..i've been bowling since i was 4 because of my grandpa (he owns a proshop and hes the president of ibpsia..international bowlers proshop instructors assoication) and my mom and dad bowl also. i did at one time do high school bowling..(freshman year..junior and senior-captian both years)we made it to semistate as a team this past year..and i made it individually.. my highest game is a 259 and my highest series is a 720..this past year..i was ranked 3rd in the area..i do 2 leagues on the saturdays..and atleast 2 tournaments a month around indiana..i've met 2 of my best friends because of bowling..and 5 ex-boyfriends and my current boyfriend through bowling..(yeah..i only usually date bowlers)..and many more friends because of bowling!! im still doing yaba this year..only for the fact that the scholarship money is GREAT!!!..next year..im transfering colleges and hoping to bowl for IPFW..(indiana un. purdue un. fort wayne)..my summer average was a 193..i use 2 16 pound balls..and my spare ball is a 15 pound. and TOMORROW MORNING IS MY FIRST DAY OF LEAUGES AND IM WAYYY EXCITED!!..
link1 comment|post comment

(no subject) [Aug. 27th, 2004|10:09 pm]
*Midwest Bowlers!*
piperluv21
hi! Im Courtney, I live in Michigan, around detroit. I am 15 and have been bowling since I was six(though I took a three year break 10-13). I am a junior now and I bowl on my high school team. This year *crosses fingers* I am going to be the girls varsity captain because I have the highest average and it helps that the coach likes me. My average now is 175 and rising fast though my high game is a 230(oh, I also have the highest high game of the girls on my team). Last season I got fourth highest game in my league, the third being a 232(believe me, I was pretty angry lol). Hmm...not much else but I bowl with a 14.5lb Hyde. Its pretty sweet. So yeah, Im here! Feel free to make me a friend and I will friend you back. I like to think of myself as a nice girl. <3/Courtney
link1 comment|post comment

ooh ooh im #3! [Aug. 27th, 2004|04:13 pm]
*Midwest Bowlers!*

xoxoreokissxox
[mood |excitedexcited]

ook...im Brittany...THE BG!!...im 16 and live in the Terre Haute area. ive been bowling since i was 7. i bowl for our high school scratch team and weve made it to semistate both yrs ive bowled...umm the HS handicap team (thats an awkward thing right now), thurs. night league with RACHEL...and Dayton, and Saturday mornings. i also bowl TKO's and the IYSBT thingys. i avg like 180 sumthin, my high games 267, my high series is 661 (yah i suck). thats about all i know about myself! thanks!
linkpost comment

I'm the 2nd! yay! [Aug. 27th, 2004|02:42 pm]
*Midwest Bowlers!*

xyou_crush_mex
[mood |HAPPY!]
[music |something corporate- konstantine..]

Hey Guys! Im Rach..Im 19..Im from NW Indiana..but i go to school at Indiana State University in Terre Haute. I've been bowling for only 5 years. I started just bowling for fun with my best friend Dawn..but I soon found out that I was pretty decent. I started bowling TKO tournaments and became the anchor bowler on our high school team my sophmore year with only 2 years of experiance. My senior year of high school bowling was the best year..me and my best friend Kym..nwi_stud_bowler..were rivals..i wish i could go back to that, man we had some good times :p that year our team made it to semi-state and i individually made it to semi-state and placed in the top 25 bowlers in the state. Last year as a freshman at ISU, i bowled for our college team..i did pretty decent. i placed in the top 10 in 2 tournaments out of 150 of the best college girl bowlers in the nation. I also averaged 214 during winter league. My highest sanctioned game is 290 and my highest sanctioned series is 723. This year im planning on bowling leagues and tournaments a lot more. Im already bowling a 3-man team deal with my girl the BG, and probably a saturday morning league. ANYWAYS- everyone else, your turn!!

ps> it was nice to meet ya cowabunga!
linkpost comment

I'm number 1! I'm number 1! No, really, I'm first! :) [Aug. 27th, 2004|06:26 am]
*Midwest Bowlers!*

cowabunga_tmnt
Well, I guess I may as well post and get this stuff rolling. I bowled Wednesday night for the first time in 2 months (I really don't bowl during the summer *obviously*). My forearm is tight and my hip hurts a little, but that's the usual (at least after the tournaments I would usually do that are 8-15 games in length). I'm joining adult leagues for the first time this year. I could have bowled one more year in juniors but I got sick of being the old fart. And I suppose I should do the standard stats: I'm 21, female, live near Madison in Wisconsin, in league last year averaged about 185, in my main tournament I averaged over 200, my high game is 279 and my high series is 727. Good fun, I'm psyched for the bowling season, it should be lots of fun since I'm bowling in a women's league and a men's league. All right, your turn.
link3 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]